Yang Membaca

Friday, August 5, 2011

jangan lupa namaku

Walau aku tidak bersamamu
Jangan engkau lupakan diriku
Walau aku tiada di sisimu
Jangan engkau lupakan namaku


Kerana
Aku mengingati mu
Kerana
Aku men’cintaimu


Andai aku
Bisa bertemumu
Dengan senyum ku tadah syukurku
Andai aku bisa menyentuhmu
Air mata pasti deras gugur


Kerana
Aku merindui mu
Kerana aku sentiasa
Menyintaimu oh sepenuh hati


Walau kamu
Jauh di mataku
Jangan aku hilang dalam kalbu
Saat kamu samar mengingati
Jangan aku terus kau lupakan


Kerana aku
Sentiasa mengingatimu


Kerana aku
Sentiasa menyayangimu oh kekasih hati


Andai aku bisa memelukmu
Pasrah aku tabah diujimu
Andai aku bisa dicintai
Dengan rela menyerahkan hati


Kerana
Aku merindui mu
Hmmm Kerana aku sentiasa menyintaimu


****************************************************
layan dengan lirik ni. ost drama ramadhan terakhir.

mula tengok dari episod satu lagi. sampai episod sekarang nampak macam menarik. harap-harap memang menarik sampai ending. ^^


tak sabar nak tengok ending nye. haih. ni la kalau duduk rumah. tengok tivi je la keje nye. tapi setakat ni, cerita ni je la yang dilayan pon.yang lain belom lagi. em korang tengok tak?hehe.


aku suke lagu die.tapi aku cari takde lagi full version untuk lagu tu.kire macam ade orang tolong edit-edit sambung-sambung time lagu tu main kat tv. jadi aku cari kat youtube pon memang takde lagi. lagu die sedap.


tengok dekat tv penyanyi nye pompa bensin. tapi macam pelik je. suara macam isma yusof, aqasha ngan nadia aqilah. tapi tak sure lah. em tunggu je lah full version lagu ni. \m/




sebenarnya memang cerita tu ade dalam realiti kan. kadang-kadang kite tak nampak atau buat-buat tak nampak. harap dijauhkan dari berlaku pada kita-kita semua. kalau pada yang dah jadi tu mari la kite same-same mintak doa biar dibukakan pintu hidayah untuk dorang semua.


^^

3 comments:

Fazleyatul Aini said...

tak tengok pon. huhu
dia tayang kol bpe ni

Anonymous said...

aku xtgk...xpe2 ko tgh smpai abis..pastu citer kt blog

Dyna Yvonne said...

cik lya: kol10.30mlm setiap ari selasa rabu khamis.em slot samarinda tu. ^^


awe: ha ye la.kang ending aku cite la. >_<