Yang Membaca

Wednesday, August 17, 2011

bizi kot

lame jugak tak update.hehe.bukan ape.bizi sangat.bizi mengisi masa lapang dengan aktiviti yang berfaedah.rutin aku penuh.ngalahkan orang keje pejabat. bangun sahur pastu tunggu subuh.tido kejap then bangun ngemas rumah.dah siap aku stat la tercongok depan tivi.dari rancangan masak la cerita lah sume aku layan.dah tengah hari aku tido lagi.bangun tido tolong umi masak sikit-sikit.petang layan tivi lagi.kol6 petang aku g umah nenek.mandikan nenek pulak.pastu balik bukak pose malam g terawih then layan tivi.haha.padat tak jadual aku.so ce cite bile mase aku nak update blog.fb pon aku tak layan sangat.bizi ni bizi.hehe


amboi macam senafas je introduction aku tu ye kan.ni baru rase nak update.tak bizi la kot.haha.


semalam aku try buat kek.hamboi kecoh plak ye tak. mestila aku kecoh sebab ini first time sepanjang hidup.haha.malu2.tapi takpe.yang pasti nye percubaan aku memang menjadi.aku pukul adunan kek tu pakai senduk nasi jek.tak pakai mixture2 tu.sbb rumah aku takde mende tu.ha tu jugak antara faktor kenape sblm ni aku tak buat kek ke biskut ke.ui naik lenguh jugak aku pukul adunan tu.aku rse kecik dan berotot dah lengan aku.haha.mmg jadi.sedap.adik aku la kate.cumanya.haa ni yang tak best ni.cuma nya rupa die macam tak lawa sangat.jd aku segan la nk uplod kt sini.hehe.dah rse mcm brownies secret receipe pon ade.hahaha.


tiba-tiba rasa macam nak buat kek tu untuk raya ni.aku nak blaja buat cookies plak. cik lya plis share resepi ye.haha.td dah nyembang ngn mak kite.die ajak kite buat projek biskut raye ni.harap menjadi la.


dah update.okbai. ^^

1 comment:

Fazleyatul Aini said...

hah dah molek la tuh kek jadi. mungkin sebab rupa tak molek sebab kacau x sealiran kot. kalau nak mix adunan kek, biar sealiran. jgn kejap2 kacau ke sana, kacau ke sini, bantat kek tuh nnt. ewah mcm chef wan plak. muahahahahaha

nak resepi apa. kita pon dah byk gak collect resepi cookies utk raya. tp baru buat 2. hahaha. yela ada masa weekend je pon nk menggodek cookies. huhu