Yang Membaca

Saturday, August 6, 2011

26 tahun sudah

6 ramadhan 1432 hijriah bersamaan 6 ogos 2011 aku genap 26 tahun. haha tua pulak aku rasa. menurut umi aku lahir pada 6 ramadhan jam 11.32 pagi hari khamis. kalau ikut masihi pada 15 mei aritu aku masih lagi 25 tahun la kan. muda sikit. ^^


tapi tak kisah la 25 tahun ke 26 tahun ke yang penting penuhkan ilmu didada. bersiap sedia kumpul amalan kebajikan sebagai persediaan ke akhirat sana ye tak.


aku paling berterima kasih pada umi sebab lahirkan aku. umi jaga aku sampai dah beso-beso macam ni. makan pakai cukup. pelajaran cukup. kire sume cukup lah. nanti aku dah ade anak nanti insyaallah aku pulak buat macam tu ye dak.


sesungguhnya terbalas aku dengan jasa yang ditaburkan oleh umi ngn abi. hanya doa yang mampu dipanjatkan untuk mereka.


selamat ulangtahun ke-26 aina!



4 comments:

MOFASAD said...

26? ingatkan bawah gua!

Anonymous said...

selamat ulangtahun ke-26 aina! tua dah ahaks

umo tu nombor jela..apa nk takut hehe








pssttt bila nk kawen??

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

slmt hr jd...da umo 36 ni kene cpt2 kawen...eh...36 ke 26??

Amir Syahir said...

pehhh...akak gua rupanya..hee..epy besday sis.