Yang Membaca

Sunday, November 13, 2011

nostalgia

hujan.lagu di radio buatkan aku bernostalgia.nostalgia bersama dengan orang-orang yang pernah singgah dalam hati aku.sedih, hiba, sayu, bersyukur semua terangkum dalam satu.


sedih, hiba, dan sayu memang ada.bila kenangkan kasih tak kesampaian kan.tapi jodoh pertemuan milik tuhan.siapa tahu jodoh sebenar ada depan mata.orang yang tak disangka-sangka, kan.


syukur sebab setiap kali aku gagal dalam percubaan mencari pasangan, mungkin aku boleh katakan yang aku jadi lebih matang.


aku mudah suka pada orang tapi aku payah menerima cinta mereka.bila aku mula terima, pasti akhirnya aku kecewa.


mungkin aku tak sebertuah orang lain, yang pertama kali bercinta terus kekal hingga akhir hayat. tapi, aku berterima kasih kepada mereka yang pernah singgah dalam hati aku-- kerana mereka aku belajar erti kedewasaan.kerana mereka, aku tahu erti sabar, aku tahu erti hidup.mereka semua mendewasakan aku.terima kasih kalian.


buat kalian, semoga berbahagia.



************************************************


kalau aku dengar lagu ni, pasti aku akan ingat pada #01



kalau yang #02, lagu ni.



yang #03.



ini bukan theme song bagi setiap aku dan mereka. tapi lagu ni kerap mereka nyanyi bila pujuk aku.manis.indah.


sebab tu bila aku dengar lagu-lagu tu, pasti ingatan aku terus kepada mereka.


tapi kenape saye tak ingat kat awak eh #04?sebab awak tak penah nyanyi untuk pujuk saye kan kan kan.heee.


kepada #04 saye tetap ingat awak.awak tunggu saye lima tahun kan kan kan. 


;)

5 comments:

anis suryani said...

hahaha. jiwan betol. tp gua tahu lagu untuk yg #04. heeeee

dadali- disaat aku mencintaimu :)

Fazleyatul Aini said...

fuh pagi2 dtg blog ni ada lagu once plak. layanssssssss

redza said...

wahwahwah~

saffiya_aleesya @ echa said...

layan jiwang ekkk

saffiya_aleesya @ echa said...

jom singgah blog echa..echa follow dyna sekali tau