Yang Membaca

Wednesday, November 2, 2011

cik lya saye dah jawab


aku nak jawab tapi aku tak sure aku dapat fullfill kan tak sume syarat tu.heee



so kat bawah ni ialah rules tag ni.aku copy paste jek eh.

1. You must post these rules
2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3. Answer the questions the tagger set for you in their post. And create 11 new questions for the people you tagged to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them to the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged him/her.
6. No tag backs.
7. No stuff in the tagging section about 'You are tagged if you're reading this' you legitimately (a.k.a really, trust, with all honesty) have to tag 11 people.

******************************************************


rule no.1:
dah settle.



rule no.2:
  • garang.tapi aku baik je kalo korg tak buat hal ngn aku.hee
  • sanggup buat ape saje untuk adik-adik.rela berkorban apa saja asal adik-adik aku bahagia
  • degil.kalau orang kata jgn buat aku masih nak buat.bile dah jadi sesuatu yang buruk baru aku tak buat.hee
  • lembut hati bile kena pujuk.kalo kene gaya pujuk nye lah.ahaha
  • pernah tak tido sampai tiga hari.tak tido langsung weyh.
  • into music.muzik dah mcm soulmate aku.
  • suke berangan sebelom tido.ianya sedap.heh
  • tak suko tengok filem hantuuuu.haih serreemm.
  • cepat terasa kalau yang marah aku tu orang-orang yang aku sayang
  • kuat usaha kalau aku nak sesuatu
  • kuat JELES.hahaha.ini pasti.


rule 3:
ni soalan yang cik lya tanya.


1. siapa pengaruh anda untuk berblogging
  • aziz alvin a.k.a jack alvin a.k.a big boss a.k.a abg long.tp die dah tak aktif blogging skang.nak kawen dah die pon.heee.wa sayang lu albim.

2. makanan kegemaran?
  • hoih tak bleh nak jawab kerana sume makanan adalah menjadi kegemaran.sbb wa suke makan.hehe
3. antara pergi tengok wayang atau beli cd, mana anda pilih dan kenapa
  • klo cite komedi main kat panggung wa g tgk la sbb suasana die lain sket.cd mmg langsung tak beli sbb wa donlod jek.haha
4. benda yang paling berharga anda pernah beli
  • segala benda yang dibeli pakai duit titik peluh sendiri adalah berharga.banyak sangat dah ni sampai lupa.heee
5. antara mengira atau membaca, mana satu anda pilih dan kenapa
  • takde pilihan dalam mengira atau membaca.sebab dua-dua berkait.and i love both.haha mentang-mentang aku kene push dalam dua2 perkara.
6. pertama kali anda fall in love masa umur ? cerita sket beb
  • hahahahaha.yang ni aku tanak jawab skang.tunggu aku bukak entri pasal ni ye.
7. secara random ek, berapa jam anda habiskan masa kat blog dalam sehari
  • em tak tentu sangat.sebab everyday aku online.eh aku menjawab soalan tak ni.keh3
8. matapelajaran yang paling anda tak suka masa sekolah menengah
  • aku paling tak suka sejarah.sebenarnya aku bukan tak suke subjek tu.aku tak suke cikgu die.tapi bile tak suke cikgu terus effect kat subjek.adik2 jgn buat macam akak ye.haha
9. pekerjaan pertama anda?
  • pekerja kedai topap.hee bleh dikira la kan.sbb kje kat sini aku dapat gaji banyak.
10. makanan paling best anda pernah masak?
  • paling best?ni kire aku penah bagi 40 orang staff tmpt kje lame aku dulu la eh.sbb mostly staff tu adalah chinese,melayu ngn india sikit.mase tu aku masak rendang ayam, ayam goreng berempah, nasi tomato ngn kuah dalca.sedap la kot sampai dorg makan abih licin.haha
11. pernah datang Melaka? apa yang paling anda suka tentang Melaka
  • aku suke melaka sbb udara die mcm nyaman.tp ni aku pegi bandar die la.mase kuar je tol rse lain mcm je segarnya.hehe.
rules seterusnya aku rase aku tak dapat complete since aku takde sape nak tagged.kang aku tag kang orang yang same jek.sbb page aku ni mcm takde viewer.haha.

takpe kan cik lya.ke cik lya nak soh saye buat soalan baru then tag cik lya.

=)


cik lya ailebiyuh tau..hihi.


1 comment:

Fazleyatul Aini said...

weh boleh tak pitam kejap dengan statement cantik dan kurus tu

help help oxygennnnnnnn

hahahaha


eh thanks eh sudi buat

lebiu tuuuuuu *malu - malu cat*